واٹس ایپ پر پابندی ہے: اسباب ، اپنے اکاؤنٹ کی حفاظت کیسے کریں اور ان کے سسٹم میں خامیوں کو کس طرح دیکھیں - danishwar log

Friday, April 16, 2021

واٹس ایپ پر پابندی ہے: اسباب ، اپنے اکاؤنٹ کی حفاظت کیسے کریں اور ان کے سسٹم میں خامیوں کو کس طرح دیکھیں


اس مضمون میں آپ کو متعدد وجوہات ملیں گی کہ واٹس ایپ نے اکاؤنٹس پر پابندی لگانے ، ان کے سسٹمز اور دیگر صارفین کی رازداری کی حفاظت کے لئے کیوں؟ ہم یہ بھی سیکھیں گے کہ جب یہ سسٹم ٹوٹا ہوا ہے تو ، میری ذاتی رائے اور آپ کے واٹس ایپ اکاؤنٹ کی حفاظت کیسے کریں۔

 امید ہے کہ یہ مضمون ایک دن میں بھی کچھ تبدیلی لانے  کو ملے گا

واٹس ایپ پر پابندی ہے: اسباب ، اپنے اکاؤنٹ کی حفاظت کیسے کریں اور ان کے سسٹم میں خامیوں کو کس طرح دیکھیں


پابندی کی دو مختلف قسمیں ہیں۔

 ٹیمپ پر پابندی ہے

 کسی اکاؤنٹ پر عارضی طور پر پابندی عائد کرنے کی تکنیک۔  میں جانتا ہوں کہ وہ اب عارضی پابندی لگانے کے لئے استعمال نہیں ہوئے ہیں ، یا وہ آج کل بہت کم ہوتے ہیں ، سوائے غیر مجاز واٹس ایپ ورژن استعمال کرنے کے۔


 اگر آپ غیر مجاز واٹس ایپ ورژن استعمال کررہے ہیں تو واٹس ایپ عارضی طور پر آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔

 غیر مجاز واٹس ایپ ورژن ، جنھیں اینڈرائڈ پر "واٹس ایپ موڈز" بھی کہا جاتا ہے ، اکثر متعدد نئی خصوصیات پیش کرتے ہیں ، لیکن آپ کی رازداری سے سمجھوتہ کیا جاسکتا ہے: یہ ایپس واٹس ایپ میں ترمیم کرتی ہیں ، ایک مختلف کوڈ کو انجیکشن لگاتی ہیں ، اور ہم نہیں جان سکتے کہ یہ کوڈ آپ کی رازداری کے لئے خطرناک ہے یا نہیں۔  سیکیورٹی

 موڈےڈ واٹس ایپ ورژن کا استعمال سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کرتا ہے ، لہذا جب وہ نیا پابندی لہر شروع کریں تب واٹس ایپ آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی لگائے گا۔  اگر صارف مقررہ وقت میں ایپ اسٹور اور گوگل پلے اسٹور کے آفیشل واٹس ایپ ورژن پر تبدیل نہیں ہوتا ہے تو وہ یقینی طور پر آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی لگائیں گے۔

 واٹس ایپ کو اپنے پروڈکٹ اور صارفین کی حفاظت کرنی چاہئے ، لہذا ان میں جدید ورژن پر پابندی عائد کرنے کا عمل بالکل صحیح ہے۔  ہوسکتا ہے کہ وہ مختلف طریقے سے کام کرسکیں ، مثال کے طور پر صارف پر پابندی عائد کیے بغیر واڈ ایپ ورژن میں رسائی کو روکنا ، لیکن یہ بات قابل فہم ہے۔  چونکہ کچھ سالوں سے واٹس ایپ لوگوں کو اس ورژن میں شامل کچھ خصوصیات پر عمل درآمد کرنے کے لئے ماڈڈ واٹس ایپ ورژن استعمال کرنا بند کرنے پر قائل کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔


 اگر آپ ان لوگوں کے ساتھ بہت سارے گروپس بناتے ہیں جن کے پاس آپ کا فون نمبر ان کی ایڈریس بک میں محفوظ نہیں ہوتا ہے تو واٹس ایپ عارضی طور پر آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔


 اگر آپ ان لوگوں کو بہت سارے پیغامات بھیجتے ہیں جن کے پاس آپ کا فون نمبر ان کی ایڈریس بک میں محفوظ نہیں ہوتا ہے تو واٹس ایپ عارضی طور پر آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔


 اگر آپ براڈکاسٹ لسٹ میں بہت سارے پیغامات بھیجتے ہیں تو واٹس ایپ عارضی طور پر آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔


 اگر آپ ایک ہی پیغام بہت زیادہ لوگوں کو بھیجتے ہیں تو واٹس ایپ پہلے آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔  واٹس ایپ میسج کا مواد نہیں پڑھ سکتا ہے لیکن اگر واٹس ایپ ایپ کو سمجھتا ہے کہ آپ ایک ہی پیغام کو بہت سارے رابطوں پر بھیج رہے ہیں تو آپ پر عارضی طور پر پابندی عائد ہوسکتی ہے۔  یہ آج کل متحرک نہیں ہونا چاہئے یا یہ نایاب ہے ، کیونکہ جعلی خبروں کو پھیلانا روکنے کے لئے واٹس ایپ زیادہ سے زیادہ 5 رابطوں پر پیغام بھیج سکتا ہے۔


 اگر بہت سے لوگوں نے مقررہ وقت میں آپ کو بلاک کردیا تو واٹس ایپ عارضی طور پر آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔


 اگر صارف پر متعدد بار عارضی طور پر پابندی عائد کردی گئی ہے تو ، اس پر واٹس ایپ کے استعمال پر مستقل طور پر پابندی عائد ہوسکتی ہے۔


 مستقل پابندی

 واٹس ایپ آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرنے کی اہم وجوہات:


 واٹس ایپ ان اکاؤنٹس پر مستقل طور پر پابندی عائد کرتا ہے جو بلک یا خود کار کارروائیوں کو انجام دیتے ہیں: وہ ان کی سروس کی شرائط کی مکمل طور پر خلاف ورزی کرتے ہیں کیونکہ وہ اعمال واٹس ایپ سروسز کو بغیر کسی اجازت کے استعمال کرتے ہیں۔  واٹس ایپ بلک اور خودکار پیغامات کی وجہ سے ہر ماہ 25 لاکھ سے زیادہ اکاؤنٹس پر پابندی عائد کرتا ہے۔


 اگر وابستہ فون نمبر مشتبہ کارروائیوں کے لئے استعمال کیا گیا ہو تو واٹس ایپ آپ کے اکاؤنٹ پر مستقل طور پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔  یہ چیک اکاؤنٹ میں اندراج کے دوران ہوتا ہے۔


 واٹس ایپ ان اکاؤنٹس پر پابندی عائد کرتا ہے جو ان کی خدمت کا گہرائی سے استعمال کرتے ہیں ، مثال کے طور پر اگر اکاؤنٹ ایک مقررہ مدت میں بہت سارے پیغامات بھیجتا ہے۔  پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ، واٹس ایپ نے ایک ایسی حد متعارف کرائی ہے جو کسی انسان تک پہنچنا واقعی ناممکن ہے۔  اگر کوئی اکاؤنٹ حد تک جا پہنچا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ یہ انسان نہیں ہے بلکہ یہ ایک خودکار نظام ہے۔


 واٹس ایپ نے ایسے تمام اکاؤنٹس پر پابندی عائد کردی ہے جو دوسرے صارفین کی جانب سے متعدد اطلاعات وصول کرتے ہیں۔


 واٹس ایپ نے مشورہ دیا ہے کہ وہ کسی بھی اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرنے سے پہلے کسی انتباہ کو جاری نہیں کرسکتے ہیں (ان کی سروس کی شرائط کے مطابق وہ آپ کو بغیر کسی مواصلات کے پابندی لگانے کا حق برقرار رکھ سکتے ہیں) لیکن ، اگر صارف یہ سوچتا ہے کہ غلطی سے اس کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کردی گئی ہے تو وہ انہیں ای میل کرسکتے ہیں تاکہ وہ  اس کے معاملے کا جائزہ لیں گے۔


 واٹس ایپ نے اپنے گروپ ناموں میں مشتبہ نام رکھنے والے اکاؤنٹس پر بھی پابندی عائد کردی ہے۔

 جیسا کہ واٹس ایپ کے ایپل پرائیویسی لیبل کے بارے میں مضمون میں بتایا گیا ہے ، واٹس ایپ قوانین کی خلاف ورزی کرنے والے تمام اکاؤنٹس پر خود بخود پابندی عائد کرنے کے لئے (لیکن وہ اشتہار کے مقاصد کے لئے جمع نہیں کیا جاتا ہے اور یہ تفصیلات ان کے والدین کے ساتھ شیئر نہیں کی جاتی ہیں۔  کمپنی ، فیس بک)۔  یہ واٹس ایپ کو بچوں کے استحصال سے لڑنے میں مدد کرنے کے لئے ہے۔

  واٹس ایپ صارف کی جانب سے ایک اطلاع موصول ہوئی ہے: وہ دوسرے گروپ کے 12 ممبروں کے ساتھ گروپ میں تھا۔  ایک ممبر نے اپنا 6 ہندسوں کا کوڈ دوسرے شخص کو دے دیا اور وہ اپنا واٹس ایپ اکاؤنٹ کھو گیا (واٹس ایپ اکاؤنٹس کیا چوری ہوتے ہیں اور ایسا کیوں ہوتا ہے؟)۔  اس "نئے ممبر" نے گروپ کے نام اور تفصیل کو تبدیل کیا: اس نے غیرقانونی اصطلاحات داخل کیں ، واٹس ایپ سسٹم کو متحرک کردیا اور پورے گروپ پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔

 ان صارفین نے بغیر پابندی کی درخواست کرنے کے لئے واٹس ایپ سپورٹ تک پہنچنے کی کوشش کی۔  واٹس ایپ نے ان اکاؤنٹس پر پابندی لگانے سے انکار کردیا ، کیونکہ انہوں نے ان کی خدمات کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے۔

 وہ 2 ماہ سے زیادہ عرصے تک حمایت سے رابطہ کرتے رہے ، لیکن کوئی نئی بات نہیں: انہیں ہمیشہ ایک ہی جواب ملا یا کوئی جواب نہیں ملا۔

 میں نے اس کہانی کو ایک ٹویٹر پر شیئر کرتے ہوئے آواز دینے کا فیصلہ کیا ہے۔  پرسوں ان 13 اکاؤنٹس کو غیر پابند کردیا گیا تھا



میں نہیں جانتا کہ یہ کوئی اتفاق ہے یا نہیں ، لیکن یہ سوچنا عجیب ہے کہ واٹس ایپ نے 2 ماہ تک ان اکاؤنٹس پر پابندی لگانے سے انکار کردیا اور میرے ٹویٹ کے بعد ، جہاں میں نے اس کہانی کو شیئر کیا ، ہر کوئی غیر پابند تھا۔  انھیں اس طرح کا جواب ملا: "افسوس ، ہمارے نظاموں نے غلطی سے آپ کے اکاؤنٹس کو پابندی لگا کر جھنڈا لگا دیا"۔  اچھا ، کیا بدلا ہے؟  واٹس ایپ نے کیوں نہیں دیکھا کہ یہ میرے ٹویٹ سے پہلے غلط غلط تھا۔  2 ماہ بعد کیا بدلا؟

 اس صورتحال سے بچنے کا ایک حل یہ ہے کہ وہ گروپ کھولیں جہاں آپ منتظم ہوں> گروپ انفارمیشن> گروپ سیٹنگیں> گروپ انفارمیٹ میں ترمیم کریں> صرف ایڈمنسٹریٹر۔  یہ عمل کسی بھی گروپ ممبر کو گروپ کا نام ، تفصیل اور پروفائل تصویر تبدیل کرنے سے روک سکے گا لہذا ، اگر کوئی گروپ کے ممبر کا واٹس ایپ اکاؤنٹ چوری کرتا ہے تو ، وہ ان معلومات میں ترمیم نہیں کرسکتا ہے اور وہ ان کے نظام کو متحرک نہیں کرسکتا ہے۔
 اگر آپ گروپ کے شریک ہیں اور آپ ایڈمن نہیں ہیں تو ، براہ کرم اس مضمون کو ایڈمنسٹریٹر کے ساتھ شیئر کریں ، اس آپشن کو قابل بناتے ہوئے۔
 واٹس ایپ کی ترتیبات> اکاؤنٹ میں دو مرحلے کی توثیق کو بھی یقینی بنائیں۔

اہم: دو قدمی تصدیق استعمال کرکے اپنے واٹس ایپ اکاؤنٹ کی حفاظت کریں۔  ایپ اسٹور ، ٹیسٹ فلائٹ اور پلے اسٹور پر دستیاب واٹس ایپ ورژن ، ضرور استعمال کریں۔


یہ ایک اور کہانی ہے جو کل میرے ڈسکارڈ سرور میں شیئر کی گئی ہے۔


 ہائے ، میں بہت ضروری مدد پسند کروں گا۔  میرا اکاؤنٹ مسدود کردیا گیا ہے اور مجھے اندازہ نہیں ہے کہ میں اسے کیسے بازیافت کرسکتا ہوں۔  میں ایک ہفتہ پہلے صبح اٹھ کر اپنے دوستوں سے ملنے اور دیکھنے کے لئے کیا ہو رہا ہے اور اچانک مجھے میسج آیا جیسے میں ابھی بھیجوں گا۔


یقینا I میں نے فوری طور پر تصدیق کرنے کی کوشش کی کہ یہ میرا اکاؤنٹ ہے لیکن بدقسمتی سے میں کامیاب نہیں ہوا۔ کچھ منٹ بعد ، مجھے یہ معلوم ہوا کہ میرا اکاؤنٹ مسدود ہے اور اگر میں ان سے بات کرنا چاہتا ہوں تو میں ای میل بھیج سکتا ہوں۔ میں نے ایک ای میل بھیجا ہے اور انہوں نے تقریبا ایک ہفتہ سے مجھے جواب نہیں دیا ہے۔ آج ، مجھے آخرکار ایک طویل انتظار کا پیغام ملا۔ واٹس ایپ کا پیغام تھا: "ہیلو ،

 آپ کے واٹس ایپ اکاؤنٹ پر پابندی عائد کردی گئی ہے کیونکہ آپ کی سرگرمی نے ہماری سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے۔

 آگاہ رہیں کہ اگر ہم سمجھتے ہیں کہ اکاؤنٹ کی سرگرمی ہماری سروس کی شرائط کی خلاف ورزی ہے تو ہم اکاؤنٹس پر پابندی لگائیں۔ براہ کرم واٹس ایپ کے مناسب استعمال اور ہماری سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کرنے والی سرگرمیوں کے بارے میں مزید جاننے کے لئے ہماری سروس کی شرائط میں "ہماری خدمات کے قابل قبول استعمال" کے حصے کا بغور جائزہ لیں۔

 ہم آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرنے سے پہلے انتباہ جاری نہیں کرسکتے ہیں۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ غلطی سے آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد کردی گئی ہے تو ، براہ کرم اس ای میل کا جواب دیں اور ہم آپ کے معاملے کو دیکھیں گے۔

 نوٹ: واٹس ایپ کو کسی بھی وجہ سے پیشگی اطلاع کے بغیر ترمیم کرنے ، معطل کرنے یا ختم کرنے کا حق ہمارے پاس صوابدید کے ساتھ محفوظ ہے۔

 حامد

 واٹس ایپ سپورٹ ٹیم

 ہمارے امدادی مرکز پر ایک نظر ڈالیں! "

 میں نے انہیں جواب دیا اور انہیں سمجھایا کہ میں نے کوئی جرم نہیں کیا ہے ، میں 8 سال سے واٹس ایپ استعمال کررہا ہوں ، میں بیٹا میں ہوں اور ہر لمحے لطف اندوز ہوں۔ اینی واٹس ایپ کے بغیر ، میری ساری زندگی اندر ہے۔ تو پھر کچھ سیکنڈ بعد مجھے مندرجہ ذیل پیغام ملا: "ہائے ،

 ہمارے پاس یقین کرنے کی وجہ ہے کہ آپ کی اکاؤنٹ کی سرگرمی نے ہماری سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے اور آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی لگانے کا فیصلہ کیا ہے۔ ہمیں آپ کے اکاؤنٹ کے بارے میں بڑی تعداد میں شکایات موصول ہوئی ہیں اور اپنے صارفین کی رازداری کے تحفظ کے ل we ، ہم شکایات کی نوعیت کو ظاہر نہیں کریں گے۔

 اس ای میل تھریڈ کے جوابات نہیں پڑھیں گے۔ "

 یعنی وہ رکاوٹ چھوڑنے جارہے ہیں۔ مجھے نقصان ہو رہا ہے ، میں مایوس ہوں۔ میں نے کوئی جرم نہیں کیا۔ میں وفادار ہوں ، میں کبھی بھی ان اصولوں کو نہیں توڑتا جن کو نہیں کرنا چاہئے۔ برائے مہربانی میری مدد کرو. میری تمام گفتگویں ، تمام تصاویر ، ہر چیز سے سب کچھ موجود ہے۔


 میں واٹس ایپ سپورٹ کو مورد الزام نہیں ٹھہراتا ، لیکن جس طرح سے واٹس ایپ صارفین پر غلطی سے پابندی عائد کرتا ہے ، وہ صارفین کی باتیں کیسے سنتے ہیں۔ بہت سارے مختلف حالات ہیں ، لیکن پابندی سے انکار کرنا ایک جنون لگتا ہے۔

 میرے سوالات یہ ہیں:


 واٹس ایپ کیوں کہتا ہے کہ ان کے پاس اکاؤنٹ کی سرگرمی سے ان کی خدمت کی شرائط کی خلاف ورزی کرنے پر یقین کرنے کی وجہ ہے اور وہ یہ نہیں بتاتے کہ اس کی کیا وجہ ہے؟ وہ شکایت کی نوعیت کو کیوں ظاہر نہیں کرسکتے؟ یہ صارف کے بارے میں کچھ ہے ، اسے تفصیل سے جاننا چاہئے کہ وہ اب ان کی رسد کو کیوں نہیں استعمال کرسکتا ہے۔ انہیں یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہے کہ کس نے اطلاع دی (اگر یہ خودکار پابندی نہیں ہے) لیکن کیوں ، اور اگر یہ خودکار پابندی ہے تو ان کے سسٹم نے صارف پر پابندی کیوں لگائی۔


 جب وہ وضاحت طلب کرتے ہیں تو واٹس ایپ صارفین کے چہرے میں فورا؟ ہی کیوں دروازہ بند کردیتا ہے؟ واٹس ایپ واقعتا؟ فورا؟ تفتیش کیوں نہیں کرتا ہے؟ میں نے تقریبا 13 ممنوعہ صارفین کے اوپر ایک مثال لکھی ہے اور واٹس ایپ نے 2 ماہ سے زیادہ عرصے تک دعوی کیا ہے کہ انہوں نے ان کی سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے ، لیکن یہ سچ نہیں تھا۔


 کیا یہ عمل ایسے صارف کے لئے صحیح ہے جس نے 8 سال سے واٹس ایپ استعمال کیا؟ واٹس ایپ سروس کو منتخب کرنے کے ل his اس کی وفاداری کو ادا کرنے کا یہ بہترین طریقہ نہیں ہے۔ یہ واقعی ناقابل قبول ہے کہ 8 سال تک ان کے صارف رہنے کے بعد کسی اکاؤنٹ پر پابندی عائد کردی گئی ہے ، بغیر کسی حقیقی اپیل کا امکان۔ میں سچ کہتا ہوں کیونکہ یہ جملہ "اگر آپ کو لگتا ہے کہ غلطی سے آپ کے اکاؤنٹ پر پابندی عائد ہے تو ، براہ کرم اس ای میل کا جواب دیں اور ہم آپ کے معاملے کو دیکھیں گے۔" صورت حال کو تبدیل نہیں کرتا ہے۔ وہ کہتے رہتے ہیں کہ اکاؤنٹ کی سرگرمی نے ان کی سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے۔

 آخر کیوں واٹس ایپ اس بارے میں وضاحت طلب کرنے کے طریقوں کو بہتر نہیں کرتا ہے کیوں کہ کسی اکاؤنٹ پر پابندی عائد کردی گئی ہے؟ یہ ایک اہم ترجیح ہے۔ اور ایسا کوئی اچھا عمل کیوں نہیں ہے جس کے تحت کوئی صارف پابندی نہ لگانے کی درخواست پر عمل کرسکے؟

 واقعی ایسا لگتا ہے جب جواب دینے کا ایک معیاری طریقہ موجود ہے جب کوئی صارف غیر پابندی کی درخواست بھیجتا ہے: جواب دیتے ہوئے کہا کہ اس نے سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے ، اور کسی بھی وجہ سے سننے سے انکار کردیا ہے۔ .


 میں نے اپنے ڈسکارڈ سرور پر وضاحت کی کہ لوگوں کی ساری زندگی واٹس ایپ پر رہتی ہے: فوٹو ، ویڈیو ، ملازمت کے بارے میں اہم گفتگو ، کنبہ ، دوستوں یا ان لوگوں کے ساتھ چیٹ جو انتقال کرگئے۔ آپ سوچ بھی نہیں سکتے کہ یہ کتنا افسوسناک ہے۔ وہ اپنا واٹس ایپ اکاؤنٹ کھو نہیں سکتے کیونکہ ان کے سسٹم نے ان پر غلط طور پر پابندی عائد کردی ہے اور یہ ٹوٹ گیا ہے۔

 میں نے یہ بھی بتایا ہے کہ مجھے کالعدم صارفین کی جانب سے ، ٹویٹر پر واقعی بہت ساری اطلاعات موصول ہوتی ہیں لیکن میں مدد کرنے کے لئے کچھ نہیں کرسکتا… کیونکہ:


 مجھے سچ میں یقین نہیں آسکتا کہ وہ ٹھیک ہیں یا نہیں۔


 میں کھاتوں پر پابندی نہیں لگا سکتا۔


 مجھ میں ان کے حالات پر نگاہ رکھنے کا اختیار نہیں ہے ، ظاہر ہے۔


 لیکن مجھے افسوس ہے کہ جب بھی میں کچھ شواہد کے ساتھ اچھی وضاحت کے ساتھ اچھی رپورٹ پڑھتا ہوں اور میں سمجھتا ہوں کہ صارف نے کچھ غلط نہیں کیا۔ مثال کے طور پر مجھے ان کے اکاؤنٹس سے گروپ کے نام اور وضاحت میں "مشکوک الفاظ" استعمال کرنے کے بارے میں بہت بار ایک ہی اطلاع موصول ہوتی ہے… لیکن ان کے کھاتوں کو چوری کردیا گیا تھا تاکہ انہوں نے گروپ کے نام / تفصیل کو ذاتی طور پر تبدیل نہیں کیا۔ لیکن واٹس ایپ نے ابھی بھی کہا ہے کہ انہوں نے اپنی سروس کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے۔ اس معاملے میں یہ سوچنا واقعی مشکل ہے کہ اس صارف نے 8 سال بعد کوئی غلط کام کیا۔

 میرے جواب کے بعد ، میری پوری تفہیم ظاہر کرتے ہوئے ، صارف نے جواب دیا:

 زبردست. مجھے اس طرح کے جواب کی توقع نہیں تھی۔ سننے ، معاونت کرنے اور سمجھنے کے لئے آپ کا شکریہ کہ واٹس ایپ کتنی آسانی سے پوری زندگی کو برباد کرسکتا ہے۔ مدد کے لئے شکریہ جو بالکل بھی واضح نہیں ہے۔ مجھے توقع نہیں تھی کہ کوئی میری بات سنے گا اور میری مدد کرنے کی کوشش بھی کرے گا۔ میں ابھی ایک ہفتے سے واٹس ایپ کے بغیر رہا ہوں اور میں دنیا سے منقطع ہونے کا احساس کر رہا ہوں۔ جیسا کہ آپ نے لکھا ہے ، میری ساری زندگی اندر ہے - تصاویر ، ویڈیوز ، تجربات۔ ایک سیکنڈ میں ایسی چیز کھونے سے تکلیف ہوتی ہے۔ مجھے آخر کار کچھ امید ہے کہ میں کم سے کم اپنے ذہن میں موجود معلومات کی بازیافت کرسکتا ہوں۔ میں جانتا ہوں کہ اگر آپ واقعتا right ٹھیک ہے اور اس نے کچھ نہیں کیا یا اگر اس نے واقعتا کچھ کیا ہے تو آپ کسی پر اعتبار نہیں کرسکتے ہیں۔ لیکن میں آپ کو درکار تمام تفصیلات فراہم کرنے کے لئے تیار ہوں تاکہ آپ میری مدد کرسکیں۔ میں کم سے کم 8 سال سے واٹس ایپ کا استعمال کر رہا ہوں اور میں بیٹا میں ہوں کیونکہ مجھے مدد کرنا پسند ہے ، مجھے نئی چیزیں لینا پسند ہیں۔ دنیا میں کوئی وجہ نہیں ہے کہ میں نے کوئی خلاف ورزی کی ہے۔ واٹس ایپ کا خودکار ردعمل واقعی دھوکہ دہ ہے۔ مجھے امید ہے جیسا کہ آپ کہتے ہیں کہ واقعتا something مستقبل میں کچھ وہاں حرکت کرے گا کیونکہ ایک لمحے میں پوری زندگی برباد ہوسکتی ہے۔ میں آپ اور آپ کی ٹیم کے جواب ، تفہیم ، دیکھ بھال اور استقامت کا شکر گزار ہوں۔ براہ کرم مجھے بل واپس کرنے میں مدد کریں یا کم سے کم چیٹس اور تصاویر میرے پاس ہوں۔


 یہ صارف میری دستیابی کے لئے بہت شکر گزار تھا ، لیکن میرے خیال میں: واٹس ایپ ایسا کیوں نہیں کرسکتا؟ یہ کہنا ضروری ہے کہ ، اگر آپ پر واٹس ایپ کے استعمال پر غلط پابندی عائد ہے تو ، اس سے نکلنا واقعی مشکل ہے۔ ذرا غور کریں کہ میں واٹس ایپ اکاؤنٹ پر پابندی لگانے کے 3 ممکنہ طریقوں سے واقف ہوں:

 پہلا طریقہ انٹرنیٹ پر کہیں بھی شیئر کیا گیا تھا ، لیکن کسی نے اسے ابھی تک محسوس نہیں کیا۔ میں ذاتی طور پر یہ یقینی نہیں بنا سکتا کہ یہ کام کرتا ہے ، لیکن امکان ہے۔


 برازیل کے ایک پیروکار نے جس نے iOS کے لئے واٹس ایپ پر کریش کوڈز تخلیق کیے تھے (جو ان کا استعمال ایسے لوگوں کے آلے کو روکنے کے لئے ہوتا ہے جو واٹس ایپ گروپس پر غیر قانونی چیزیں بانٹتے ہیں - ہاں ، برازیل میں کچھ لوگ ایسے ہیں جنہوں نے پیغامات کے بطور شیئر کرتے وقت بچوں کے استحصال سے لڑنے کا ارتکاب کیا) مجھے کچھ مہینے پہلے اور اس نے جزوی طور پر بتایا کہ کیسے کرنا ہے۔ میں یہ یقینی نہیں بنا سکتا کہ یہاں بھی کام ہوتا ہے ، لیکن اس کی وضاحت میرے لئے اتنی ناقابل یقین تھی۔

 میں نے کسی بھی واٹس ایپ اکاؤنٹ پر پابندی عائد کرنے کا ذاتی طور پر ایک طریقہ ڈھونڈ لیا ہے۔ میں نے واضح طور پر اسے ذاتی مقاصد کے لئے استعمال نہیں کیا ہے ، اور میں یہ نہیں کروں گا ، لیکن یہ اتنا خوفناک ہے۔


 میں واضح وجوہات کی بنا پر ان طریقوں پر عوامی اور نجی طور پر بات نہیں کروں گا

 آپ یہ سمجھ سکتے ہیں کہ یہ نظام بہت ہی ٹوٹا ہوا ہے اور بدقسمتی سے بہت سارے لوگوں پر واٹس ایپ کے استعمال پر غلط طور پر پابندی عائد کردی گئی ہے ، اور وہ نہیں جانتے ہیں کہ اپنا اکاؤنٹ واپس کیسے لائیں: وہ ایک نیا فون نمبر خریدنے پر مجبور ہیں ، لیکن واٹس ایپ پر ان کا اعتماد ہے۔ یقینا now اب مختلف ہے اور اسے خریدا نہیں جاسکتا۔

No comments:

Post a Comment