مجھے اس طرح گلے لگاؤ گویا۔۔ کل میں مرنے والا ہوں۔ اور کل کو ۔۔۔ مجھے اس طرح گلے لگانا گویا میں موت سے لوٹ آیا ہوں۔۔ - danishwar log

Saturday, April 3, 2021

مجھے اس طرح گلے لگاؤ گویا۔۔ کل میں مرنے والا ہوں۔ اور کل کو ۔۔۔ مجھے اس طرح گلے لگانا گویا میں موت سے لوٹ آیا ہوں۔۔

Emotional sad Poetry, Quotes, Thoughts, sms, whats app status, and images,
Hug me like that 
I am going to die tomorrow and tomorrow
It's like hugging me like that I have returned from death

مجھے اس طرح  گلے لگاؤ گویا۔۔  کل میں مرنے والا ہوں۔

مجھے اس طرح گلے لگاو گویا۔۔
کل میں مرنے والا ہوں۔۔۔
اور کل کو۔۔
مجھے اس طرح گلے لگانا گویا 
میں موت سے لوٹا آیا ہوں۔۔

Hug me like that  I am going to die tomorrow and tomorrow

Hug me like that 
I am going to die tomorrow and tomorrow
It's like hugging me like that I have returned from death. 

No comments:

Post a Comment