My Parents will be Upset if I don’t Consider this Unsuitable Proposal's | 20 Sad Stories in Woman - danishwar log

Thursday, April 29, 2021

My Parents will be Upset if I don’t Consider this Unsuitable Proposal's | 20 Sad Stories in Woman

20 REAL WOMEN STORIES & QUOTES TO RELATIONSHIPS YOU TO BE STRONG

اگر میں اس مناسب پروپوزل پر غور نہیں کرتی تو

 میرے والدین پریشان ہو جائیں گے۔۔۔

براہ کرم مجھے رہنمائی اور نصیحت کریں ، مجھے رہنمائی کی ضرورت ہے۔

میں 26 سال کی ہوں اور شادی کے لئے تیار ہوں۔ جب میں 22 سال کی تھی تب مجھے ایک رشتہِ بھیجا گیا تھا ۔ وہ شخص ایک مہذب آدمی ہے ، جو ایک بڑے پڑھے لکھے گھرانے کے مسلمان پر عمل پیرا ہے۔ اس کے ساتھ صرف "پریشانی" یہ ہے کہ وہ ایک مختلف ذات سے ہے۔ ہم ایک ہی ملک سے ہیں ، صرف دو مختلف شہروں سے اور یہی وجہ ہے کہ میرے والدین نے اسے قبول نہیں کیا۔

 میں نے استخارہ کیا متعدد بار دعا کی اور اللہ سے دعا کی کہ اس آدمی کو میری زندگی سے دور کردے ، اللہ نے ہمارے لئے مستقبل نہیں لکھا ہے۔ چار سال بیت گئے اور بھائی نے اپنی تجویز پانچ بار ارسال کی ہے

Parents will be Upset if I don’t Consider this Unsuitable Proposal's | 20 Sad Stories in Woman
 Parents will be Upset if I don’t Consider this Unsuitable Proposal's | 20 Sad Stories in Woman


دوسری طرف ،چار مہینوں قبل مجھے اسی ثقافت سے تعلق رکھنے والے ایک شخص کی طرف سے ایک رشتہِ آیا ۔ وہ بہت پڑھا لکھا بھی ہے اور اس نے نوعمر عمر میں ہی قرآن مجید حفظ کیا ہے۔ میں ان سے بہت متاثر ہوئی لہذا میں نے اس رشتے کو دیکھنے کا فیصلہ کیا۔ میں نے پہلے اس کے سوشل میڈیا کی جانچ پڑتال کی کیونکہ یہ سب عوامی ہے اور مجھے پتہ چلا ہے کہ وہ نا مناسب چیزیں دیکھتا ہے۔ اس نے مجھے جلدی سے روک دیا سوشل میڈیا سے کیوں کہ اسے اس حقیقت سے بھی شرم نہیں آتی  کہ پوری دنیا وہ چیزیں دیکھ سکتی ہے جس میں وہ غیر مناسب ہے لیکن محض پرواہ نہیں کرتا ہے۔ میں نے بھی اسے بہت ہی بچکانہ پایا ، اس کے سوشل میڈیا سے۔ بہرحال ، میں نے ابھی بھی اس تجویز کے لئے استخارہ کی دعا کی لیکن میرا دل صرف اس پر راضی نہیں ہے۔

مسئلہ یہ ہے کہ میرے والدین دونوں اس سے بہت متاثر ہیں۔ بدقسمتی سے ، میرے والد اور والدہ دونوں - حقیقت میں میرے خاندان کے بیشتر لوگ کافی مادہ پرستی اور نسل پرستی پر مبنی ہیں۔ میرا پورا خاندان چاہتا ہے کہ میں پہلی رشتے کو صرف اس لئے مسترد کردوں کہ وہ ایک مختلف ثقافت سے ہیں اور اس دوسری رشتے کو قبول کریں کیونکہ وہ بہت کچھ کماتا ہے اور اسی ثقافت کا ہے۔ لیکن میرے استخارمی اور جو کچھ مجھے اس کے بارے میں معلوم ہوا وہ میری رہنمائی کر رہے ہیں۔ لہذا اس رشتے کو مسترد کرنا اور پہلا انتخاب کرنے کا مطلب ہے میرے والدین دونوں کو پریشان کرنا۔ لیکن کیا میں صحیح ہے اس بات کا انتخاب کرنے میں غلط ہوں چاہے وہ میرے والدین کو پریشان کردے جو غلط چیزوں کی تلاش کر رہے ہیں؟

میں نے ان کو سمجھانے کی کوشش کی ہے ، مفتیوں اور اسلامی علمائے کرام کی طرف سے بھی انہیں چیٹ اور جوابات دکھانے کی کوشش کی ہے۔ وہ بہت ضدی ہیں اور ان کا کہنا ہے کہ اگر میں دوسرے پر پہلی رشتے کا انتخاب کرتی ہوں تو وہ مجھ سے ناراض ہوں گے لیکن وہ صرف میرے لئے پہلی رشتے پر غور کریں گے۔ بنیادی طور پر مجھے بلیک میل کرنا جب تک کہ میں ان چیزوں کا انتخاب نہ کروں جو وہ میرے لئے منتخب کرتے ہیں۔ مجھے کیا کرنا ہے؟ میری پسند کی رشتے کے ساتھ آگے بڑھیں چاہے اس سے ان کو تکلیف ہو؟ کیا اللہ مجھے اس کے لئے معاف کردے گا؟ براہ کرم مدد کریں

سیدہ زینب

2 comments:

  1. Ap in dono rishton ko chor k koi teesra rishta dekh len ya phir walden ko dusre larkey ki activities dikha den us k bd b agar parents apnI bat pe pakkey rahen to unki mrzi se shadi kr len qk parents ki duaon me bohat asar hota he. Allah ap k lie asaniyan ata frmayen

    ReplyDelete
  2. Jo aapkay maa baap bol rahein hein aap wohe kigeay ager aapny usky عیب daikh liya to koi baat nhee allah he insan ko hiddayat dainay wala hy kiya pata aaphe uski hiddayat or usko allah k qareeb lanay ka zariya bn jahein .

    ReplyDelete