Make Relationships with Children's Permission, not Voluntarily - danishwar log

Tuesday, April 27, 2021

Make Relationships with Children's Permission, not Voluntarily

10 REAL WOMEN QUOTES TO RELATIONSHIPS YOU TO BE STRONG

اسلام علیکم بہنوں اور بھاہیوں

فی الحال میں اپنے والدین ، ​​خاص طور پر میری والدہ کے ساتھ مشکوک صورتحال سے گذر رہا ہوں جو مجھ پر دباؤ ڈال رہی ہے کہ وہ میرے گھر سے میرے کزن سے شادی کرلی جائے۔ میں ایک 27 سالہ افغانی مرد ہوں جو کینیڈا میں پیدا ہوا اور پلایا ہوا ہوں۔ کچھ سال پہلے ، میری ماں افغانستان چلی گئیں اور میری اجازت کے بغیر مجھ سے شادی میں اپنے بھائی کی بیٹی کا ہاتھ پوچھا۔ وہ ہر جگہ گھومتی رہی اور سب کو بتاتی کہ میں اس سے کس طرح شادی کروں گا!
Make Relationships with Children's Permission, not Voluntarily
Make Relationships with Children's Permission, not Voluntarily


جب اس نے مجھے اس کے بارے میں بتایا ، تو میں مکمل طور پر صدمے میں تھا اور ٹھیک نہیں تھا کیونکہ یہ لفظی طور پر میری زندگی کے بارے میں ہے اور میں اس شادی سے کبھی اتفاق نہیں کرتا تھا۔ میں نے اس لڑکی کو چند بار دیکھا ہے جب میں نے 14 سال کی دوری کے بعد افغانستان کا دورہ کیا تھا اور مجھے اس سے جسمانی یا جذباتی کشش محسوس نہیں ہوئی تھی اور اسے صرف ایک کنبے کے ممبر کے علاوہ کچھ نہیں ملا تھا۔ میں نے اپنی ماں کو یہ بتایا اور وہ یہ کہتے ہوئے فٹ پھینکنا شروع کردیں ، "نہیں ، ایسا مت کہنا۔"

اس کے ساتھ مسئلہ یہ ہے کہ وہ سمجھتی ہے کہ اس کا کنبہ دوسروں سے کامل اور بہتر ہے۔ یہاں تک کہ وہ بعض اوقات میرے والد کے اہل خانہ کی توہین کرتی ہے اور ڈر ہے کہ میں اس کی طرف سے شادی کروں گا۔

ریکارڈ کے ل، ، میں کزن کی شادیوں کی حمایت نہیں کرتا کیونکہ اس کے آس پاس موجود صحت کے مسائل اور مداخلت کے بدنما داغ ہیں۔ میری پیدائش مغرب میں ہوئی تھی اور میں اپنے کزن سے شادی نہیں کرنا چاہتا تھا۔ میں نے اپنی والدہ سے کہا تھا کہ مجھے کینیڈا میں ایک افغان لڑکی مل جائے گی لیکن وہ یہ کہتے ہوئے تنگ آ رہی ہے کہ "مغرب کی ساری لڑکیاں "(خراب) ہیں اور اس طرح وہ اپنے شریک حیات سے بے وفائی کرتی ہیں۔ منفی روشنی ، یہاں تک کہ مسلم خواتین جو پہلی جگہ غیر اسلامی ہیں۔

اب ، وہ کل ڈرامہ کوئین کی طرح کام کررہی ہے ، مجھ سے بات نہیں کررہی ہے ، جب سے اس کزن کے پاس شادی کی تجویز آئی تھی اور وہ مجھ پر افسردہ اور پاگل ہے۔ میں جانتا ہوں کہ اللہ کہتا ہے کہ جنت ہماری ماں کے پیروں تلے ہی ہے ، لیکن اسلام میں جبری شادیوں کی اجازت نہیں ہے ، اور وہ اس بات کو نہیں سمجھتی ہیں۔ میں کسی کے ساتھ خوشگوار زندگی نہیں گزار سکتا جس کے ساتھ میں جسمانی یا جذباتی طور پر راغب نہیں ہوں۔

مجھے نہیں معلوم کہ اس مقام پر کیا کرنا ہے لہذا میں یہاں اپنے ساتھی مسلمانوں سے مشورہ مانگ رہا ہوں۔ شکریہ

No comments:

Post a Comment