My mother-in-law making my life hell Urdu Hindi محبت کی شادی اور ساس کی چلاقی زندگی ہوگئی خراب - danishwar log

Thursday, April 8, 2021

My mother-in-law making my life hell Urdu Hindi محبت کی شادی اور ساس کی چلاقی زندگی ہوگئی خراب

 محبت کی شادی اور ساس کی چلاقی زندگی ہوگئی خراب 

اسلام علیکم

میں نے اس کے بعد ایک سال پہلے کم عمر میں شادی کی تھی اور 4 سال سے منگنی ہوئی تھی اور یہ ایک محبت کی شادی تھی۔ میرے والدین میرے شوہر سے بہت پیار کرتے ہیں اور میں بھی کرتی ہوں۔ وہ بہت سے لوگوں کی نگاہوں میں الحمدللہ بہترین شوہر کے طور پر سامنے آئے گا۔ وہ میرے بہت بڑے خاندان کا احترام اور دیکھ بھال کرتا ہے جس میں بہت سے توسیع شدہ افراد شامل ہیں۔ وہ واقعی میرے لڑکے چچا زاد بھائیوں سے قریب ہے جو اس کی عمر کی طرح ہے اور میرے قریب فیملی میں ہر ایک فرد بے حد اس کے ساتھ محبت کرتا ہے۔ وہ بالکل بھی مطالبہ نہیں کررہا ہے اور کبھی توقع نہیں کرتا ہے کہ میں اس کے لئے کھانا پکائے ، صاف کروں یا آئرن وغیرہ۔ لیکن مجھے اس کے لئے کرنا پسند ہے۔ وہ میری تعلیم کے ساتھ میری ہر ممکن مدد کرتا ہے ، میں اپنے کنبہ اور دیگر پہلوؤں میں بھی جاتی ہوں۔

My mother-in-law making my life hell Urdu Hindi
My mother-in-law making my life hell Urdu Hindi


اب مسئلہ اس کا کنبہ ہے۔ اس کے والدین انتہائی ثقافتی ہیں ، مذہبی نہیں ہیں اور بالکل تعلیم یافتہ نہیں ہیں۔ میرا خاندان اس کے بالکل برعکس ہے جہاں لڑکوں اور لڑکیوں کی تعلیم بنیادی ترجیح ہے۔ میں اس کے ساتھ ، اس کے والدین ، ​​اس کے بھائی کے علاوہ اس کی بیوی اور بچے اور 2 غیر شادی شدہ بہنوں کے ساتھ رہنے پر راضی ہوگیا۔ مجھے بالکل بھی کوئی پریشانی نہیں تھی۔ اب مجھے جو مسئلہ درپیش ہے وہ اس کی ماں کے ساتھ ہے۔ وہ کلاسیکی پاکستانی والدہ ہیں جنہوں نے اپنی ساری زندگی گھر پر رہنے کے لئے وقف کردی ہے۔ وہ اپنا دن ہندوستانی ڈراموں کو دیکھنے میں صرف کرتی ہے اور اس سے بنیادی طور پر سوچنے کے بعد اس کا دماغ ہندو ساس میں پیوست ہوجاتا ہے۔ میرے شوہر بڑے بھائی اور اس کی اہلیہ شادی کے ایک سال بعد اپنے والدین کے گھر سے باہر چلے گئے۔

اس نے اس کے والدین کے ساتھ بہت ساری پریشانی پیدا کردی اور وہ 2 سال تک اپنے بیٹے اور نہ ہی اس کی بیوی سے بات کی ! اور آج بھی وہ میری بھابھی کے بارے میں بات کرنے میں بری طرح سے برا بھلا کہتی ہے گویا یہ اس کی غلطی ہے۔ جب سے میری شادی ہوئی ہے ، میری ساس میرے معاملے میں رہی ہیں! الحمداللہ میرے شوہر نے یونیورسٹی ختم کرنے کے لئے میری مدد کی ہے اور میں اس وقت اپنی ڈگری حاصل کرنے کے مرحلے میں ہوں انشاء اللہ۔ دوسری طرف میرا مل ناراض ہے کیوں کہ میں ابھی بھی اسکول جارہی ہوں اور یہاں تک کہ مجھے دو ٹوک الفاظ میں بتایا کہ مجھے جانے کی اجازت نہیں ہے؟ لیکن میرے شوہر نے اسے سیدھا کہا کہ میں اپنی تعلیم ختم کروں گی کیونکہ یہ میرے اور ان کے آئندہ بچوں کے لئے اہم ہے۔ میں بھی ایک کیریئر چاہتی ہوں اور اپنی زندگی کے ساتھ کچھ کرنا چاہتی ہوں۔ 

اب میں ایک ہفتے میں 7 دن میں 5 گھر نہیں ہوں۔ 4 دن میں اسکول جاتا ہوں اور گھر آتا ہوں بہت تھکا ہوا ہوں اور 1 دن میں اپنے والدین کے گھر جاتا ہوں۔ میری شادی کے دوران میں کچھ مہینوں تک اسکول نہیں گیا تھا اور میں 24/7 گھر کے اندر تھا۔ میں نے بہت مظلومیت محسوس کی کیونکہ وہ ناراض ہوجائے گی یہاں تک کہ میں 2 سیکنڈ کے لئے بھی ہوا کو سونگھنے کے لئے نکلا (میں مذاق نہیں کررہا ہوں!) وہ اپنے بچوں اور گھر واپس آنے والے لوگوں سے میرے بارے میں مسلسل برا بھلا کہتی ہے کہ میں آس پاس کام نہیں کرتا۔ گھر ، میں اپنے شوہر کی دیکھ بھال کس طرح نہیں کرتا (وہ کیسے پتلا ہو رہا ہے کیونکہ وہ نہیں کھا رہا ہے) اور یہاں تک کہ اسے اعصاب بھی تھا کہ میں صرف ایک ماہ میں ایک بار اپنے والدین کے گھر جا سکتا ہوں! 

میرے شوہروں کے اہل خانہ وہاں کے کسی بھی رشتہ دار سے بات نہیں کرتے ہیں کیونکہ ان میں ان پر فخر ہے۔ لہذا میرے مل اور FIL کا ان کے بہن بھائیوں سے کوئی رشتہ نہیں ہے۔ بنیادی طور پر میرے سسرال میں اس کے بعد کوئی اور نہیں ہے۔ دوسری طرف میرے پاس ایک بہت بڑا خاندان الحمد اللہ ہے اور واقعتا اس کو ایک نعمت کی نگاہ سے دیکھتا ہوں لہذا مجھے تقریبا ہر ہفتے پارٹیوں میں جانا پڑتا ہے۔ اگر اس کو مدعو نہیں کیا گیا تو میرا مل پاگل ہو جاتا ہے! اور مضحکہ خیز بات یہ ہے کہ وہ کبھی بھی خود لوگوں کو دعوت نہیں دیتی ہے۔ 

کبھی بھی اس گھر میں پیر نہیں لگاتا جب تک کہ ان کے بچے ہی نہ ہوں۔ میرے والدین کے گھر میں ... ہر روز لوگ آتے ہیں! اس نے اپنی دوسری بہو کی بے حرمتی کی ہے جو ہمارے اور اس کی والدہ کے ساتھ رہتی ہے جب وہ امریکہ سے اپنی بیٹی سے ملنے آئی تھی ... تب سے میری مل کے بارے میں میرا پورا خیال بدل گیا ہے۔ وہ سوچتی ہے کہ اس کے بچے سب سے اچھے ہیں اور اس کی ساس اور داماد سب ہی برے لوگ ہیں! وہ توقع کرتی ہے کہ میں اسکول نہیں جاؤں گا ، اپنے کنبے کے ساتھ نہیں جاؤں گا ، اپنے شوہر کے ساتھ باہر نہیں جاؤں گا ، ایک خاص وقت جاگوں گا ، اس کے لئے کھانا بناؤں گا ، اس کے لئے صاف کروں گا اور بچے پیدا کروں گا تاکہ اس کے دن کے ساتھ اس کا کچھ واسطہ ہو!

میں اس کے طریقوں سے تنگ آچکا ہوں۔ میں جب کبھی اپنے شوہر کے ساتھ باہر دن گزارنے کے لئے باہر جاتا ہوں تو میں تھک جاتا ہوں ، مجھے ایک ملزم اور ناراض چہرے پر واپس گھر آنا پڑتا ہے! میں اپنی زندگی پر اس کا غلبہ دیکھ کر تھک گیا ہوں۔ میں تھک گیا ہوں کہ وہ جو اصول ان کی بہو پر لاگو کرتی ہے وہی وہی قواعد نہیں جو وہ اپنی بیٹیوں پر عائد کرتے ہیں (جس کے ان کے کوئی اصول نہیں ہیں ، انہیں باہر جانے ، سونے ، جو کچھ بھی کرنے کی اجازت ہے اور اگر وہ چاہیں تو ..

 .وہ گھر کے آس پاس بھی صاف نہیں کرتا ہے اور وہ مجھ سے 4 سال بڑی ہے!). میں نے ان گنت بار کوشش کی ہے کہ وہ میرے اور اس کے مابین صلح کر سکے۔ اگر وہ ایک دن کے لئے اپنے والدین کے گھر بھی جاؤں تو وہ مجھ سے بات کیے بغیر دن جاتی۔ میرے شوہر نے اس میں کچھ سمجھدار بات کرنے کی کوشش کی ہے اور وہ میری 100 supports حمایت کرتا ہے لیکن اب مسئلہ یہ ہے کہ وہ کسی بھی حالت میں باہر نہیں نکلے گا! میں جذباتی طور پر دباؤ محسوس کرتا ہوں ، 

اسکول میں توجہ نہیں دے سکتا ہوں اور میں روزانہ تقریبا رو رہا ہوں۔ اس وقت تک ہم نے جو لڑائی لڑی ہے وہ اس کی ماں کی وجہ سے ہے! اب میرے شوہر اور میری لڑائی اتنے خراب ہیں کہ ہم نے طلاق پر بھی غور کیا ہے۔ باہر جانے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ دوبارہ اپنے والدین سے بات کرنے کی ضرورت نہیں پائے گا: / وہ ان کی مالی مدد بھی کرسکتا ہے ، ہر ایک اور دس دن وہاں جا سکتا ہے۔

d جب بھی انہیں اس کی ضرورت ہو۔ بہرحال وہ اس کے والدین ہیں اور ان کا ان کا ایک فرض ہے۔ لیکن اس نے مجھے بھی متوازن کرنے کی ضرورت ہے! میں نے اپنے والدین ، نوکری اور سب کچھ اس کے لئے چھوڑ دیا تھا اور وہ ایسا نہیں کرسکتا تھا؟ آپ کو یاد رکھنا ہوگا کہ یہ محبت کی شادی تھی! لیکن اس کی بجائے اسے طلاق مل جائے گی پھر دراصل گھر سے باہر چلے جائیں!

میں نہیں جانتا کہ کیا کرنا ہے. میں اس گھر میں پاگل اور محروم محسوس ہوں۔ چیزوں کو بہتر بنانے کے لئے میں کیا کرسکتا ہوں؟ میں نے اس کو نظرانداز کرنے کی کوشش کی ہے .... اس کی بات پر غور نہیں کررہا ہے..اور حقیقت میں اس کے ساتھ وقت گزارنے کی کوشش کر رہا ہوں لیکن کچھ کام نہیں ہوا ... اگر میں ایک دن اس کے خلاف کچھ کروں گا تو وہ مجھ سے کئی دن بات نہیں کرے گی۔ مجھے ایسا لگتا ہے جیسے میں نے اپنی ساس سے شادی کی ہے بلکہ میرے شوہر! چونکہ وہ وہی ہے جس کے ساتھ میں روزانہ خرچ کرتا ہوں۔ میں اپنے شوہر کے ساتھ کیا کرسکتا ہوں! میں واقعی میں شادی regret پر افسوس نہیں کرنا چاہتا

میرے سوال کو پڑھنے اور اس کا جواب دینے میں وقت گزارنے کے لئے آپ کا شکریہ۔ اللہ ہم سب کو خوش رکھے 

No comments:

Post a Comment